“Το ανάλογο αξίωμα της κοινωνικής μηχανικής είναι: Αν κάτι δεν έχει αναφερθεί, δεν συνέβη ποτέ”
"Σε Έναν Κόσμο Προπαγάνδας, Η Αλήθεια Είναι Πάντα Μια Συνωμοσία"
"Το Ποιο Επικίνδυνο Από Όλα Τα Ηθικά Διλήμματα Είναι Όταν, Είμαστε Υποχρεωμένοι Να Κρύβουμε Την Αλήθεια Για Να Βοηθήσουμε Την Αλήθεια Να Νικήσει"

Αγαπητοί πατριώτες, η οικογένεια Trump είναι καλοί άνθρωποι, είναι πολύ φιλάνθρωποι!!

Το 1992 έπεσα από το σκαλωσιά και έσπασα το πόδι μου. Είχα τρεις διαφορετικές εγχειρήσεις στο γόνατο μου ...

Ήμουν περισσότερο από πέντε χρόνια σε δεκανίκια και μου πήρε πάνω από δέκα χρόνια για να μάθω το πώς να περπατώ.

Κατά τη διάρκεια αυτής της δύσκολης περιόδου, έχασα όλα μου τα κουράγια, το θάρρος μου, ήμουν έξω από δουλειά και δεν μπορούσα καν να πληρώσω τους λογαριασμούς μου.



Ήμουν εντελώς απελπισμένος, με μεγάλη κατάθλιψη, και το χειρότερο ήταν, που ήμουν εντελώς ανίκανος, ανάπηρος, που ούτε και να πλυθώ μπορούσα μόνος μου...

και ταυτόχρονος μεγάλωνα και δυο μικρά παιδιά μόνος μου...

Κανένας από τους πελάτες μου δεν ήθελε να μου δώσει δουλειά... όλοι δίσταζαν και δεν τους παρεξηγώ...

Επάνω στην απελπισία μου βρήκα το θάρρος να πάω να μιλήσω στον γέρο Fred Trump του Donald Trump τον πατέρα...
Fred Trump

Του εξήγησα ότι χρειάζομαι δουλειά, γιατί είχα ανάγκη από χρήματα για να ταΐσω τα παιδιά μου...

και μου έδωσε περισσότερα από οκτώ κτίρια για να αρχίσω να δουλεύω.

Δεν ενόμιζα ότι υπάρχει άνθρωπος ζωντανός επάνω στον πλανήτη... που να θέλει να δώσει εργολαβία στα εξωτερικά, σε μια από τις πολυκατοικίες του... σε ένα ανάπηρο άνθρωπο με δεκανίκια.... και όμως ο γέρο Trump το έκανε...

Εδώ άνθρωποι δεν θέλουν να δώσουν δουλειά σε ανάπηρο... να δουλεύεις καθιστός στο γραφείο... και όχι στα εξωτερικά σε μια πολυκατοικία...

Οι εργολαβίες που μου έδωσε, δεν ήταν τίποτα σε σύγκριση μπροστά στο όφελος που μου πρόσφορε... με το να αποκτήσω ξανά την αυτοπεποίθηση μου, το θάρρος μου και τον πραγματικό μου εαυτόν.

Αυτή ήταν η μεγαλύτερη ανταμοιβή που έχω λάβει ποτέ στη ζωή μου από άνθρωπο!!!

Νόμιζα ότι στη καταστήσει που ήμουν, με τα δεκανίκια ότι θα έχανε τα πάντα.

Δεν πίστευα, πότε ότι υπήρχε κάποιος άνθρωπος ζωντανός να είχε την θέληση να δώσει δουλεία σε έναν εντελώς ανάπηρο άνθρωπο...

Αυτήν την χειρονομία που έκανε για μένα Fred Trump με ωφέλησε περισσότερο από όλους τους γιατρούς μου, περισσότερο από τον χειρουργό μου, τον ορθοπεδικό γιατρό, και περισσότερο από τον φυσιοθεραπευτή μου...

Ο γέρο Fred Trump με θεράπευσε πνευματικά, ψυχικά και σωματικά... που τέτοια θεραπεία δεν θα μπορούσε κανένας γιατρός για να μου προσφέρει!!!

Με τον τρόπον αυτό, με κατάκτησε πνευματικά και συναισθηματικά και ψυχικά!!!

Του έγραψα ένα πολύ Ωραίο ποίημα, που το είχε βάλει σε κορνίζα και το κρέμασε στο γραφείο του!!!

Με ζήλεψαν μερικοί από τον οργανισμό και με κατηγόρησαν, ότι. του έγραψα το ποίημα για να τον καλοπιάσω. να μου δίνει ρευστότερες εργολαβίες... το πήρα κατάκαρδα, εγωιστικά και υπερήφανα....

Και το 1997 μετά από 27 χρόνια συνεχής συνεργασίας τερμάτισα να προσφέρω τις υπηρεσίες μου στο οργανισμό του Trump και έτσι από τότες απομείναμε μόνο φίλοι...

Η οικογένεια Trump είναι καλοί άνθρωποι πονούν τον συνάνθρωπο τους και προπαντός, αυτούς που έχουν ανάγκη.

Το μόνο πράγμα που ζητούν σε αντάλλαγμα, είναι η ειλικρίνεια!!!

Ένας εργάτης μου που είχε πάθη στροκ ο Trump έκανε τα πάντα για να τον βοηθήσει...

Στην πραγματικότητα, όταν φύγεις για πάντα, από αυτή τη ζωή, δεν παίρνεις τίποτα μαζί σου.

Το μόνο πράγμα που πάρεις μαζί σου, είναι το καλό σου όνομά, τα όνειρά σου, οι καλές πράξεις σου και ότι καλό έχεις προσφέρει για άλλους ανθρώπους .... και τίποτα παραπάνω!!!

Νομίζω ότι, το να ψηφίσουμε για τον Donald Trump θα είναι ωφέλιμο για όλον τον πλανήτη...

Σας ευχαριστώ!!!

Σταύρος

https://www.facebook.com/stavros.sitaras/posts/10202284866760443

http://dia-kosmos.blogspot.gr/

Comments